Ohita

Aiheet: PR, viestintä

Tunteellinen tarinankerronta keskipisteenä Finduksen uudessa brändiviestinnässä

Tunteellinen tarinankerronta keskipisteenä Finduksen uudessa brändiviestinnässä

Monien ihmisten kohdalla tuotebrändit liittyvät muistoihin, tunteisiin ja arkipäivän tilanteisiin. Findus haluaa ottaa tämän huomioon uudessa Makua elämään -brändimainonnassa, joka lanseerataan vuoden 2024 alussa. Tunteellisella tarinankerronnalla, jossa keskitytään Finduksen merkitykseen elämän eri hetkissä, vahvistetaan kuluttajan suhdetta brändiin.

Tervetuloa Findus Finland Oy !

Findus tunnetaan korkealaatuisten pakasteiden merkkinä. Tuotevalikoimassamme on runsaasti raikkaita vihanneksia ja vihannessekoituksia, niin perinteisiä kuin uudenaikaisiakin pannu- ja mikrovalmiita valmisaterioita, sekä kalaa ja kala-aterioita eri tavoin valmistettuna. Findus majoneesit ja tarjoavat vaihtoehtoja moneen makuun.

Findus Finland Oy

Taivaltie 5
01610 Vantaa